Planning Personeelsplanning

Eenvoudig roosters maken en automatisch de gewerkte uren registreren.

  • Eenvoudig en snel roosters maken
  • Overzicht van (on)beschikbaarheid van medewerkers
  • Dimona koppeling
  • Complete personeelsadministratie
  • Urenregistratie d.m.v. vingerafdruk of via mobiele app
  • Gratis mobiele app voor medewerkers

Vraag een gratis demo aan BE

Wij komen graag geheel vrijblijvend bij u langs.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

WAT BIEDT HOREKO PLANNING

Eenvoudig en snel roosters maken

Eenvoudig en snel roosters maken

Aan de hand van een duidelijk overzicht van de beschikbaarheid en afwezigheid van al je medewerkers, vul je je roosters nog makkelijker in. Bovendien kun je slim gebruik maken van terugkerende diensten, waardoor het opstellen van het rooster je steeds minder tijd kost. Ook houd je tijdens het roosteren inzicht in het aantal geroosterde uren en de bijbehorende kosten. Wanneer het rooster af is, verzend je dit met één druk op de knop naar al je medewerkers.

Centrale personeelsadministratie

Centrale personeelsadministratie

Bundel nu al je personeelsgegevens op één centrale plek, zodat je deze altijd en overal kunt raadplegen. Bewaar persoonlijke documenten van een medewerker zoals contracten, legitimatie en beoordelingsverslagen in het systeem. Of maak met Bedrijfsdocumenten een document beschikbaar voor een bepaalde groep medewerkers; zo deel je het bedrijfshandboek met iedereen of een tapinstructie alleen voor de barmedewerkers. En door een verloopdatum in te stellen van bijvoorbeeld een EHBO certificaat vergeet je nooit meer een document te verlengen.

Dimona

Dimona

Geen zorgen meer om je Dimona aangiftes dankzij de automatische Dimona aangifte via Horeko. Rooster je een medewerker in, dan wordt er automatisch een Dimona aangiftegemaakt. Aan de hand van de geklokte uren wordt dan waar nodig gecorrigeerd. Horeko houdt alle gegevens en statussen bij en geeft je een melding als er iets mist. Met de directe koppeling tussen Horeko en de RSZ ben je dus altijd bij met je aangiftes.

Mobiele app

Mobiele app

Met de gratis app voor iPhone en Android zijn je medewerkers nog beter betrokken bij je personeelsplanning. Zij kunnen in deze app hun actuele rooster inzien, hun beschikbaarheid doorgeven, vrij vragen of onderling diensten ruilen. Bovendien kun je open diensten aanbieden, waar medewerkers via de app op kunnen reageren. Daarnaast dient de app als handig communicatiemiddel waarmee je ook nieuwsberichten verstuurt.

Urenregistratie horeca

Urenregistratie horeca

Je medewerkers registreren zelf hun uren door in- en uit te klokken via de vingerafdrukscanner of de mobiele app. Zo wordt je urenadministratie automatisch bijgehouden en worden plus-, min- en vakantie-uren meteen verrekend